RSS

Ay benim Nazlı kızım..

26 Jul

Benim Nazlı kızım artık yaşamıyor..Beni bırakıp gitti gideli gözümün yaşı dinmiyor..Eve her geldiğimde, Nazlı Kızıım diye çağırırdım onu, ya da zaten kapının önünde beni bekliyor olurdu..Ona her zaman bu şarkıyı sözlerini değiştirerek söylerdim..Sensiz olmak çok zor..sessiz gölgem benim. Nazlı gölgem olmadan, onun gözetimi ve denetimi olmadan yaptığım her iş eksik, yarım, bomboş..

Bir de bu gala taşlı galayı söylerdim sık sık,ondan ayrı kaldığım zamanlarda çektiğim acıyı dile getirmek için.

Bir de kucağıma alıp göğsüme yatırıp ipek gibi tüylerini okşadığımda şu şarkıyı söylerdim.

Doğum tarihini bir türlü öğrenemedim. Ama ölüm tarihi 24.Temmuz 2012 03.20
Ne yaptıysam olmadı..onu yaşatmak için aldığım her önlem yaptığım herşey bir tokat gibi yüzüme çarptı.Günlerce benimle kal, beni bırakma diye yalvarsam da değişen hiçbir şey olmadı.Kedilerin en kedisi, pisilerin en pisisi Nazlı kızım beni bir başıma gözü yaşlı koyup gitti..

 
Leave a comment

Posted by on July 26, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
