RSS

kulakların değil kalbin çınlasın..

12 May

Bu akşam Efe Güray Vakfının anneler günü için düzenlediği konserdeydim. Koro şefi Ertuğrul Sevindik de şarkı söyledi..Ertuğrul Sevindik’in şarkıyı yorumlamasından bir zamanlar arabeskle içli dışlı olduğu sonucunu çıkardım.Bu şarkıyı söylediği bir video bulamadım .Ben de şarkının sözlerini yazayım bari dedim..

Makâm : Kürdîli hicazkâr
Bestekâr : Selçuk Tekay
Güftekâr : Ünal Narçın

Unuturum diye yorma kendini
Her sevenle beni bir tutamazsın
Bu kadar yürekten sevmişken seni
Öyle kolay değil, unutamazsın

Yıllar sonra bir gün seni anarsam
Kulakların değil, kalbin çınlasın
Ardından bakıp da öylece kalan
Gözlerimde donmuş iki damlasın

Âhımın rüzgârı üşütür seni
Benden başkasına ısınamazsın
Yorgun şarkılarda anarsın beni
Öyle kolay değil, unutamazsın

Yıllar sonra bir gün seni anarsam
Kulakların değil, kalbin çınlasın
Ardından bakıp da öylece kalan
Gözlerimde donmuş iki damlasın…

Bir başka yorumcudan dinleyelim.

 
Leave a comment

Posted by on May 12, 2012 in Uncategorized

 

Leave a Reply

 
