RSS

Mr. Popper’s Penguins/ Babamın penguenleri..

25 Aug

Jim Carrey, filmle ilgili şunu şöylemiş. “Ayrıcalıklı ve daha önce izlediğiniz hiç bir filme benzemeyen bir film. Ben de bildiğiniz Jim Carrey’im, biraz çılgın, eğlenceli ve uçlarda. Ailelerin hiç unutmayacağı bir filmde yer almak istedim. Kimi oyuncular çocuklar ve hayvanlarla beraber çekim yapmayı sevmezler ve onların sevimliliği ve masumiyetinin gölgesinde kalmaktan korkarlar ama ben de tam olarak bunu istiyordum.”
Ben de Jim Carrey’e katılıyorum, insanların aksine tüm hayvanlar SEVİMLİ ve MASUMDUR..

 
Leave a comment

Posted by on August 25, 2011 in hayvan sevdiren filmler

 

Leave a Reply

 
